Opties voor online verkopen

Wil je graag meer verkopen online? Of heb je een tof product dat je online gaat aanbieden? Dan is het een goed idee om te bekijken wat je opties zijn en daarna een goed overwogen keuze te maken! We vertellen je graag meer over de mogelijkheden, dus lees gauw door!

Facebook

Je kunt je product verkopen via social media, zoals bijvoorbeeld Facebook (FB) shops! Het voordeel hiervan is dat men simpelweg veel tijd doorbrengt op dit sociale medium en zodoende ook veel eerder in aanraking zal komen met jouw product. Je kunt ook gebruikmaken van de geïntegreerde advertentiemodule, om nog meer verkopen te realiseren!         

Instagram

Technisch gezien ook onderdeel van Facebook, maar toch een heel ander platform. Instagram draait veel meer om visuele media zoals foto’s en video’s. Met goede beelden van je product kun je ook hier veel verkopen realiseren. Door een community op te bouwen rondom je merkpagina, maar ook door te verkopen vanuit de opnieuw overzichtelijke en geïntegreerde advertentiemodule.

Webshop

De klassieker van een eigen webshop heeft ontzettend veel voordelen. Je eigen domein waar je voor kunt adverteren en waar je zelf bepaalt wat er wel of niet gaat gebeuren is nog altijd een groot voordeel. Heb je budget om te investeren in een goede webshop én bijbehorende online marketing campagnes? Dan is dit een fantastische methode om je product online aan te bieden!

Google shopping

Google shopping draait om het online verkopen van je producten in de zoekresultatenpagina’s van Google. Zoekt iemand op de producten waar jij mee adverteert, dan wordt jouw product meteen weergegeven en kan men er op klikken om het product bij jou aan te schaffen. Een methode die voor veel verschillende online retailers al mooie resultaten heeft opgeleverd, en dat misschien voor jou ook wel gaat doen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *